Saturday, September 25, 2010

I'm scared that I'm gonna end up alone. I'm scared that I'm always gonna be someone's friends, or brother or confidante, but never quite someone's everything.

Hello blogger, I'm back ! Am sorry for leaving my blog with a empty spot. but still I want to continue to write down for what I've experienced for the whole weeks ^_^
Telah Jauh aku ketinggalan kasih. Aku tidak tahu apa yang patut aku perlu buat. Aku selalu menjadi pendengar yang terbaik dengan kawan-kawanku Namun,  Aku tidak mempunyai kawan yang sudi mendengar setiap rintihanku. Setiap hari aku terperuk dalam rumah walaupun classmate mengajak aku berjalan.Seringkali aku memberi alasan atas sebab yang tertentu. Aku terasa bersalah sebab asyik menolak ajakan mereka sebab mereka ikhlas untuk ajak aku. Aku ingin meminta maaf atas segalanya. Aku berasa kesal kerana tidak dapat meluangkan masa dengan sebaiknya. Alangkah baiknya jika masa tuh dapat REWIND semula. Masa sudah semakin dekat, Exam semakin tiba. Buat sekian kalinya aku ingin buat yang terbaik dan harapkan begitu juga dengan sekalian. Dengan usaha dan doa pastinya tidak ada masalah. 

No comments:

Post a Comment