Saturday, September 4, 2010

Diari

  1. Cuaca yang mendung. Bestnya kalau dapat bermain bola dengan kawan-kawan. Sedang menunggu jam 3:30 p.m ingin menonton rancangan Doctor Zhivago.Mesti best sebab rancangan tuh mengambil masa yang panjang. ( sambil tersenyum ) itu bagi akulah. Sebab rancangan yang mengambil masa yang panjang mesti banyak isi kandungannya.
  2. Sekarang ini, aku tengah mendengar lagu Enya - Only Time. Bestnya. Lagu inilah yang membuat aku rasa tenang. Bila aku ingin menyampaikan sesuatu atau bila fikiran aku kusut, lagu inilah yang aku dengar selalu. 
  3. Sedang berfikir, apa yang aku patut buat malam ini, Ohh.. mungkin aku patut mengulang kaji sebab SPM semakin dekat.Niatku mengulang kaji Sejarah pula malam ini. Ingin baca semula hingga silives. yakin BOLEH. 

No comments:

Post a Comment