Friday, October 1, 2010

Hari Yang Membosankan

Hello blogger. Hari ini aku ingin share tentang akitiviti yang aku lakukan sepanjang hari di rumah. Tak sangka aku boleh luangkan seluruh masa aku duduk dalam rumah. Asyik mengalamun jeh aku sepanjang hari ini. Apa kah perasaan tuh? Aku tak sangka masih boleh mengenang kenangan manis dengan dia. Sedangkan aku telah tahu yang dia dah berpunya. Dengan irama lagu yang aku idamkan mambuat diriku berasa tersisih dalam kegembiraan. Bila saja aku berasa sunyi aku nyanyikan lagu ( Gio - Bila Cinta OST LAGENDA BUDAK SETAN ) Lagu ini sentiasa aku nyanyikan dan mainkan di rumah. Bila tengah malam pula aku tidak dapat tidur. Bagi aku mungkin aku terlalu banyak berfikir atau kebiasaan tidur lewat macam ni. Aku seringkali menonton drama ( LAGENDA BUDAK SETAN ) penyampaian dalam drama ini telah terkena dalam hatiku. Bab demi bab air mata yang mengalir dengan bercurahan tanpa kesedaran. Mungkin terlalu beremosi kot, tapi selepas aku menonton. Aku telah buat konklusinya, agaknya aku tidak takut untuk bercinta lagi dan aku juga berani untuk menghadapinya tapi bukan sekarang kerana bukan waktunya. Ehh.. tertukar topik pula. Esok hari aku akan bermain footsal dengan kawan-kawan aku. Maklumlah mereka mengajak aku sekali. Hehe. Anyway enjoy yeh... kembali bab seterusnya...

No comments:

Post a Comment