Saturday, October 9, 2010

Awak Maafkan Saya !

Maafkan saya sebab saya bukan seperti yang awak inginkan. Saya cuba tuk Menjadi yang terbaik untuk awak.. Maafkan saya.. Saya tak dapat berikan hadiah di hari jadi awak.. Hanya ucapan tulus dari hati saya saja yang dapat saya berikan.. Setiap kali kita keluar.. Saya mesti sedih.. Sebab saya tak ada duit nak belanja awak.. Awak maafkan saya ! :(  Kadang2 saya fikir.. Adakah saya layak untuk awak?? Setiap kali saya fikir pasal tuh.. Mesti saya minta putus.. Tapi awak tetap bertahan dan pujuk saya.. Awak kata awak tak nak kehilangan saya.. Sebab awak cintakan saya.. Awak maafkan saya ! Saya terlalu pentingkan kebahagiaan awak saje.. Tak pernah fikirkan hati awak... =(  Maafkan saya awak.. Saya hanya mampu berikan kasih sayang,rindu dan cinta saya kat awak. Saya harap awak tulus terima diri saya dalam hidup awak dan saya selalu berdoa agar kasih sayang,rindu dan cinta kita takkan pernah padam dari hati saya dan awak.. Hanya hati yang tulus akan membawa kebahagiaan. Maafkan saya atas kesilapan saya selama ini ! ! ! =(

No comments:

Post a Comment